expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8 Şubat 2013 Cuma

Okuyorum...






Kitap okumayalı bayağı zaman olmuştu, dersler finaller vizelerden dolayı zaman bulup okuyamadım dersem,,, yalan olur, ben hala kitap okumanın önemini hala kavrayamamışım demek ki,bloğumun şimdilik bana katkısı bu gerçeği öğrenmem oldu ama şimdilik....

Her zaman takip ettiğim bir blogger yazarı kitap tutkusunu anlatmış,bir sürü kitabı olduğundan bahsetmiş falan filan,açıkçası çok özendim ve kıskandım....


Nasıl yemek yemeden yaşanmazsa,kitabı da bu şekilde görüp hayatının merkezine oturtmuş ve düzenli bir şekilde kitap okuyan insanlardan her zaman hoşlanırım ve keşke ben de böyle olsam derim.

Ve bir karar verdim,her hafta en az bir kitab satın alacağım  (kitapların bana ait olmasını seviyorum,aldığım tarihi ve ismimi yazmaktan hoşlanıyorum),internette boş boş takılmaktan vazgeçeceğim..İnşAllah bu kararlılığımdan taviz vermem..pazartesi akşamı başlanan diyete salı günü son verilmesi gibi olmasın...

Evet okumaya başladığım ilk kitap Pr Dr Nevzat Tarhan'ın Mutluluk psikolojisi,kendimi tanımaya tanımlamaya başladığım zamanlardan beri psikoloji ve kişisel gelişim kitaplarını okumayı severim,bu tarz kitapları okurken ara ara durur düşünür,tekrar devam ederim..

Davranışlarımdaki hataları insanların söylemesinden çok kitaplardan öğrenip düzeltmeyi daha çok tercih ettiğimden olabilir,çünkü kitaplar ses tonunu yükseltmez,tehditkar bakışlar yoktur ve kimse mükemmel doğmaz der...

Mutluluk psikolojisi adı olsa da mutluluğun aslında stres dengesiyle nasıl bağlı olduğunu açıklayan ve stresi çeşitli tipleriyle tanımlayan bir kitap..Bu kitabı aldığım dönemdeki ruh halimi çok iyi hatırlıyorum daha finaller başlamamıştı ve ben çok mutsuzdum neden mutsuz olduğumu bilmek için bu kitaba elim uzanmış olmalı.

.lakin kitabı okumaya başladığımda kesin mutlu olacağım sonucuna şartlanmıştım.. kitabın başlarında ki stres tanımlarıyla karşılaşınca, kitap bir elektrik kablosunu kısa devre yapan kısmıydı ve bende çarpılma etkisiyle kitabı rafa kaldırmıştım ,,,

iyi ki okumaya başladım dedim ya artık okuyacağım..kendime söz veriyorum ...okudukça cümlelerimde ki gelişme yazılarıma yansır diye umuyorum daha sağlıklı yazılara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...