expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8 Nisan 2013 Pazartesi

Bir Yeni Bebecik Daha



 Düğününde nikah şahidi olduğum, biricik ilkokul arkadaşımla uzun zamandır konuşamamıştım ve dün müjdeyi

verdi, üçüncü kez teyze olucam galiba,  bebek haberini duyduğumda öyle bir çığlık attım ki,bütün başlar bi 

anda bana doğru döndü ,,,fotoğrafları karıştırırken hatta düğün buketini bile buldum =)....







bir de bugün yarın ki sınavıma rağmen,karaladıklarımla stres attım 



                   
                                                 

                                         
                                                   bu yaramazlar da bana poz verdi


                                               
                                                    bu hanımefendiler beni çok uğraştırsalar da




                                                   çizim defterim


                                                   
                                                  sırıtıklar kalemliğim de bari bi işe yarasalar =)          



                                                 İşte benim  kalem cümbüşüm




                                                                                                                SON...=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...