expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23 Temmuz 2013 Salı

Kavanozları değerlendir...


elimde değerlendirmem gereken kavanozlar vardı

ben de bir şeyler oluşturmaya çalıştım


Şeffaf kumaş ablamın artıklarından kalma, sehpa örtüsü yapmak için kare şeklinde kesilmişti,ben de kavanozun etrafına doladım ve bir iple bağladım,başka deyişle kavanoz gelinlik giydi daha biz giyemeden.=)

süslemelerde kullanmak için hazır olarak aldığımız, yeşil çiçeği de yapıştırınca,estetik görüntü elde ettik.





Kumaş kullanmadığım bir şaldan,kavanozun kapak kısmının olduğu bölümü güpürle kapatıyoruz,üzerine de yapma çiçeğimizi ekleyince,bir şeyler oluştu gibi..



7 yorum:

  1. Uçuş uçuş bir kumaş, biraz renk, biraz çiçek ve sıradan kavanozlar nadide vazolara, kaplara dönüşmüş... ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Kavanozlar çok tatlı :) hayırlı ramazanlar...

    YanıtlaSil
  3. güzel değerlendirmeler...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş hepsi de,iyi fikir:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...