expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

4 Ağustos 2013 Pazar

sen koleksiyon yapar mısın?


Genelde zarf pulu koleksiyonları olanları duymuşuzdur,
neden bir şeyleri biriktirdiğimiz ve bunu sevdiğimiz konusunda pek fikrim yok,
Bende çayırda bayırda bulduğum terk edilmiş fosilleri biriktiriyorum şu aralar,
şu anda çok fazla fosil elimde yok,
geçen gün yılan derisi bulmuştum, o gün yanımda eldivenim olmadığı için sonra alırım dedim öyle kaldı,sonra bir baktım
yok olmuş,
böyle ilginç bir şeyim ben galiba,nesli tükenmekte olan tarzda,,,=)

namı diğer sümüklü böcek (salyangoz),tospağa (kaplumbağa),kabukları ve ölmüş kelebekler elimden kurtulamaz,buradan cani olduğumu sanmayın,ben sadece canını teslim etmiş olanları alıyorum.

ya bir de kelebeğim vardı ama kayboldu
kelebek saklamak çok zor kanatlarındaki tozlar hep dökülüyor.


yeşil böcükümü bir ayrı seviyorum ya ben...





tospacığımı daha bir ayrı ,,, seviyorum






7 yorum:

  1. Ben korkarım bunlardan ya :) bende zamanında pecete koleksıyonu yapardım cesıt cesıt var elımde haha :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa çok ilginç bir şey olmuş bu yaa. :)

    YanıtlaSil
  3. oo tosbayı nerden buldun yaa, bir de yeşil böcük ilginçmiş harbi... :)

    YanıtlaSil
  4. anam, ceset koleksiyoncusu :))
    benim daha çok anı koleksiyonum var, pullar falan :)

    YanıtlaSil
  5. Bir kaplumbağa kabuğu bulmak isterdim ben de. :)
    Ama canlısına rastlamak daha bir güzel.

    http://renklerle-yolculuk.blogspot.com/2012/07/kucuk-yolcu.html


    Geçenlerde yeğenim bize geldiğinde bahçeden sümüklü böcek kabuğu bulmuş. O da saklamak için evine götürdü. Niye aldın onu dedik. İçi boş diyor. İçinden çıkarsa evcil hayvanım olur demez mi. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...