expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15 Mayıs 2013 Çarşamba

Bu filmleri tavsiye etmiyorum

Bir zamanlar film izlemeye bayılırdım,üniversite sınavına harıl harıl çalışırken dertsiz tasasız testsiz  film ve

patlamış mısırlı günlerin beni beklediğini kendime hatırlatır,biraz daha sabırlı olmak için kendimi teselli

 ederdim,sonra kazandık şükür, gel gör ki  boş çok dertsiz çok derssiz öyleki haftada iki gün dersim vardı

günler çok da eğlenceli değildi,biranda boşluğa düşmüştüm,ben de filmlerle avundum, harbi çok film izledim,

sabahtan akşama 3 bilemedin 4 film bile izlediğim oldu,Allah'tan gözcağızlarım bozulmadı.Şimdiyse hiç film

izleyesim yok. Bu sene 3 defa sinemaya gittim,evde de topu topu 2 de film izledim,sanırım güzel filmleri

tüketmişim ben ya ikisini de beğenmedim ki,



kolera günlerinde aşk



o kadar övgüyle bahsedilen bir film merak ettim

 sadece zaman kaybıydı.

Bizim gibi insanlar



aile filmi
çok sıkıcıydı
yalnızca bu küçük, izlemeye değerdi...


5 yorum:

  1. kolera günlerinde aşkı bilmem ama bizim gibi insanlar konusunda katılıyorum. Üstelik Chris Pine de severim ama film güzel değildi :( Ayrıca Blog yarışmasında tebrik ederim ve başarılarının devamını dilerim :) Hep destek tam destek!

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim =) bayan kitap kurdu,sizin sayenizde...

    YanıtlaSil
  3. Selamlar Reklam Turko'dan gördüm linkinizi ve geldim. Yorum yazmadan olmaz di mi?
    Sağ tarafataki translate kısmını ayarlarsanız daha iyi olacak yazı siteyi genişletiyor biraz taşma olmuş ;)
    Ayrıca Blog yarışmasında başarılar dilerim. ( Bu arada benim blogumda şu an başka bir yarışmada )
    Fırsat buldukça yazılarınızı da okumaya çalışacağım. Şu an da görebildiğim kadarıyla g+ Bloglovin ve twitterdan takibe alıyorum :) iyi günler...

    YanıtlaSil
  4. Hoşgeldin Alper,o translateyi nedense ayarlayamadım,teşekkür ederim =), sana da başarılar,,,

    YanıtlaSil
  5. Hoşbuldum Gülce, tamam şu an düzelmiş ;)
    Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...