expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24 Mayıs 2013 Cuma

Şehzadebaşı

Güneş dik açıyla yüzümü sucuklu yumurta misali haşlamadan daha endişeyle atladım bir avluya meğer Şehzadebaşı camii'nin bahçesiymiş kucak açtı bana, ki ne bahçe patika yol boyunca dizi dizi sıralanmış rengarenk güller yemyeşil çimler,oh bir ferahladım bir ferahladım, Hava inanılmaz derecede sıcak ve bunaltıcı adeta buharlaştığımı hissediyorum,yüzüm terden parıl parıl,daha şimdiden böyleyse,haziranda ne yapacağız hiç bilemiyorum, sonra bol bol fotoğrafını çektim bu ulvi mekanın,en çokta gülleri,evliya zatların türbeleri vardı hani şöyle sarıklı mezar taşları olanlardan çok heybetli idiler şimdi aklıma geldi niye dua etmedim ki ben..Haydaaa!


bunu masaüstü arka planım olarak ayarladım





















18 yorum:

  1. ne kadar güzel bir yermiş Gülce orada olmak isterdim inan. saatlerce oturulur vallahi hem insanın ruhu dinlenir değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok huzur verici bir havası var güller yeşillik falan =)

      Sil
  2. Nerede bu Şehzadebaşı Camii. Topkapı Sarayı geldi aklıma bu güzel çiçekleri görünce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hemen laleli'de İBB'nin en yakınındaki büyük camii

      Sil
  3. ne güzelmiş.. çiçeklerin kokusu geldi buralara kadar :)

    YanıtlaSil
  4. Buraya ben sonbahar mevsiminde gitmiştim...ekim ayıydı sanırım. Böyle güzel ve çokça çiçek yoktu o vakitler ama o sonbaharın sessizliği insana verdiği huzur ve esen hafif rüzgarla ağacların sarkı söyleyişi çok hosuma gitmişti...Senin resimlerinden anladığım şu ki ; her mevsim çok güzel...her mevsim yaşanası güzel ülkem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sonbaharı bilmiyorum ama mutlaka güzeldir aslında görülmesi fotoğraflanması gereken çok yer var ..teşekkür ederim bu çok değerli yorumun için...Hikayedeki adam,,,

      Sil
  5. Fotoğraflara bayıldım satırlardaki lisanına tasvirine de aynı zamanda :)
    mis gibi bir yazı oldum içim açıldı ..

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar güzel fotoğraflar..Renkler ,ışık,manzara çok güzel çekimler yapmışsın:)Dugun fotoğrafları da cekmelisin bence:)Bana da beklerim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Merve daha yeni öğreniyorum,,düğün fotoğrafları çekmek eğlenceli olurdu ya nasip =)

      Sil
  7. 1 fotoğrafların çok güzel 2 ben bu cami avlusuna bayıldım :) insana huzur verecek bir yer ve bence bir caminin böyle bir bahçesi olması çok etkileyici bu tarz camilerin çoğaltılması gerek bence :) çok beğendim ya öyle böyle değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de böyle camiler çoğalsın,teşekkür ederim Büşra'cım =)

      Sil
  8. fotoğraflarınız ,oralara gitme isteği uyandırdı ...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...