expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

9 Mart 2013 Cumartesi

Güven Bana



Çok çabuk karar veriyorum, bazıları kararsızlıktan yakınsa da çabuk karar vermek de her zaman iyi sonuçlar doğurmuyor.

Ve anladım ki insanlara çabuk güvendiğim gibi bir hatasıyla gözümdeki değeri ziro alabiliyor,ama o anda fark edemiyorum kandırıldığımı aldatıldığımı …

Birinin gözümü açması karşımdakini kendim gibi olmadığını fark ettirmesi gerekiyordu dostlar bunun için vardı…

Bencilce duygular ve para  hırsıyla hareket ederek karşısındaki insanın tüm samimiyetini ayaklar altına almış,

kurnazlık yaptığını düşünerek  o insanın hayata karşı olan güvenini sarsarak kabuğuna çekilmesine  dünyasını evinin dört duvarlarından ibaret düşünmesine neden olacak bir zindana hapseder…

Belki hukuki  anlamda bir geçerliliği ve dayanağı olmasa da en büyük dolandırıcılık haksızlık hırsızlık bir insanın özgüvenini özgürlüğünü hiçe saymaktır….

Evrenin kuralı mı? benim bildiğim tek şey evreni Allah’ın yaratığı ….sen kimsin ki Yüce Yaradan’ı es geçip onun yarattığı evreni İlah ediniyorsun ….

Bu dönemdeki modern  put perestliği  paraya tapanlar oluşturuyor ne kadar çirkin olduklarına bir bak,,,

Teni ne kadar beyaz olsa da kalbindeki kir bulaşmış o yüze ister binlerce defa sabunla yıkasın yüzünü…

O kalpte merhamet olmadıktan sonra kalp sadece görevini yapar  bu ruhta barınmak istemez …

 Bir yetimin parasını yolarken bile hiç vicdan azabı duymamasından anlayabilirsin..

İnançsız bir insan inançlı bir insana asla yardım edemez..

Eğer Rabbin dilerse olur,eğer olmuyorsa daha zamanı var demektir…

Bu hafta çıkardığım ders ne kitaplarda okutuluyor ne de sınavlarda soruluyor...


Hayat;
Biz gelecek ile ilgili planlar yaparken,
Başımızdan geçenlerdir... 



1 yorum:

  1. takipteyim banada beklerim :) http://merveguclu.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...