expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8 Mart 2013 Cuma

Dualar Olmasa





Otobüste gözyaşlarımı tutamadım mendilimde yoktu yanımda,burnumu çeke çeke bi hal oldum ..ağlamak güzeldir tamam da ,mendil olmayınca hoş olmuyo =)

…Ağladığında kalbin ferahlar dünyadan uzaklaşır Rabbine yaklaşırsı..geçenlerde alış veriş merkezinde bi  kızın konuşmasına kulak verdim …

-ne zamandır dua etmiyorum.diyodu .

.Benimde olmuştu böyle dua etmek istemediğim zamanlar…

                                                              http://www.mobilfirin.com/

Eğer dua etmek içimizden gelmiyosa dönüp bakmalıyız halimize,en önemlisi kalbimize…

Duası olmasaydı kulumun benim katımda ne ehemmiyeti olurdu der Rabbimiz…

Rab kulunun ona yakarmasından hoşnuttur aşığın her dakika sevdiğini görmek istemesi gibi…Her vakit namazda kulunu bekler durur…

Genelde insan üzgün çaresiz olduğunda hatırlar Rabbini dua dua yalvarır…

Bir ferahlık bir dinginlik  çöker üzerine çok şükür Rabbim var İyiki seni tanımışım Rabbim İyi ki varsın 

Rabbim,ne müzik ruhun gıdasır ne alışveriş …Sensin beni yoktan var eden varlığımın sebebi….

2 yorum:

  1. En zor zamalarimda hep vardır bunda da bir hayır demek herzaman içimi rahatlatmistir.

    YanıtlaSil
  2. aynen benimde öyle... zaten inancın en güzel yanı hep pozitif düşünmeye sevk etmesi...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...