expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25 Mart 2013 Pazartesi

Kültürhane





Herkes pimi çekilmiş bomba gibi, birisi bir yerden pişt yapsa, şöyle biri yan baksa da, patlasam saçsam içimdeki pislikleri çöpü kiri lekeyi, bazen bana da olmuyor değil genelde kardeşime püskürüyorum ,bir tek bana, böyle davranıyorsun diyor senden başka kime böyle davranabilirim atamazsın satamazsın kan bağı var sonuçta, çekeceksin kuzum, hem sen benim kıymetimi bil bak ilerde evlenip giderim çok vahlarsın arkamdan, benim gibi abla bu zamanda zor bulunur.. lafı dolandırır dururum sanki  yetmişlik nineler gibi biriktirdiğim kocakarı laflarını…


Bu meseleye nerden gelmiştik hee malum şu kitap okuma işi bana bayağı sardı tabi böylece de kütüphaneye fazlaca uğrar oldum. gerçi geçen sene,gıcık bir memur vardı üyeliğimi yaparken ilk kayıt olurken hangi adresi yazdığımı unutunca, geçen seneki ,üyeliğimi onaylamayacağını söyledi cadoloz memur ,böylece bir yıl boyunca hemi de tam bir yıl okulumun hemen karşısındaki kütüphaneye uğramaktan beni men etti ..

Neyse ki bu yıl o memur bozuntusunu hiç görmedim onun yerinde kimse rahatsız olmasın diye  oldukça sessiz konuşmaya çalışan, bu durumu gereğinden fazla abartan, kitap okuyanlara büyük  sempati duyan,her kitap aldıktan sonra teşekkür eden(böylesini ilk kez görüyorum)alçak gönüllü memur abi..benim çok kitap okuduğumu anlayınca iki kitap birden alabileceğimi söyledi ayriyeten kitap okuma süresini internetten nasıl uzatabileceğimi de ayrıntılı anlattı,, böylesine can feda…

ikisini birde aldığım kitaplardan Okay Tiryakioğlunun ilk defa bu yazardan kitap okuyorum ‘’Gölgeler’’ ve ikincisi de Orhan Kemal’in ‘Bir filiz vardı’ adlı iki romanı süresini uzatmadan zamanından önce okuyup  teslim edebildim, hatta Orhan Kemal’in kitabı  Çanakkale’ye giderken yol arkadaşım bile oldu..

Aslında gölgeler kitabını pek almak istemediydim  karamsar veya bunalımda  değilim şu sıralar gelir bahar ayları gevşer gönül yayları modunda mutlu mesut ayrıca platonik takılırken biraz karamsar hatta bayağı karamsar bir yazar tarafından oluşturulmuş,neyse şimdi uzun uzun anlatamayacağım bazen sıkıldığım oldu bazen merak ettiğim böylece bitiriverdim gitti..’’Bir filiz vardı ‘’yı da dizi yaparlarsa hiç şaşırmam bana da ben  kitabı okuduydum diye hava atması kalır…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...