expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

19 Mart 2013 Salı

gezi mi bu şimdi




Çanakkale gezisi oldukça eğlenceli başlamıştı. Otobüs yolculuğunun en eğlenceli dedikodu dolu popüler mekanı ,arka beşliyi, kapmak için kalabalık kız grubunu sanki bayrak yarışındaymış gibi hızlıca arkama bakmadan yararak geçtim ve kapmayı başardım..  Yerleşince büyük bir zafer kazanmış gibi bizimkilerin tebriklerini kabul ettim .
Daha önce hiç bu kadar uzun yolculuk yapmadıydım yollarda içimiz dışımıza, gecemiz gündüzümüze karıştı, kah uyuduk kah uyandık hatta horladık sadece yollarda hırpalandık ..

Bizim sınıfta kim kiminle nerede nasıl görüntülenmiş ayaklı  fısıltı gazetesinden  gündeme yansıyanlarla başlayan eğlenceli yolculuk bu geziyi düzenleyenlere bütün kızgınlığını saçan çaçaron kız grubunun yorgun bitkin öfkesiyle son buldu..

Şehitliği göremedik bile en merak ettiğim yer, kendi imkanlarımızla kordon sahilini turladık, bir iki fotoğraf çekildik sonra Truva atını da görmek nasibimizdi.isyankar olmasaydık onu da göremeyecektik …Yolculuk hiç bana göre değilmiş ya  hasta oldum...

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...